12 კლასის თემატური გეგმა
დიოკნისის საჯარო სკოლა
XII კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
მასწავლებელი: იამზე ძირკვაძე
საგანი: ქათული ენა და ლიტერატურა
დამტკიცებულია -------------------------------- 2016-2017 წ.
N
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1.
|
I თავი
ვემშვიდობებით XIX საუკუნეს
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,
|
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია; მსჯელობა,
კითხვების დასმა; თავისუფალი წერა.
|
ანალიზი და შეფასება
|
XII-5,8,9,10,11,13,14
|
საშინაო დავალება
| |
2.
|
დავით კლდიაშვილი - ”სამანიშვილის დედინაცვალი”
|
7 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხვატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-8,9,10,11,13,14
|
კითხვა,თხრობა,
საშინაო დავალება,
პრეზენტაცია, მსჯელობა
| |
3.
|
გრამატიკა
ენათმეცნიერების შესავალი
|
1 სთ.
|
დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება,
| |
4.
|
გრამატიკა
ფონეტიკა,გრაფიკა
|
1 სთ.
|
.
|
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
საშინაო დავალება
|
5.
|
II თავი
ახალი ეპოქა დაიწყო
ტიციან ტაბიძე - ”წიგნიდან ქალდეას ქალაქები”,
”ვალერიან გაფრინდაშვილი”,
”ლექსი მეწყერი”, ”მაშ, გამარჯვება”, ”ანანურთან”.
პაოლო იაშვილი - ”პირამიდებში”, ”წერილი დედას”, ”პოეზია”.
ვალერიან გაფრინდაშვილი - ”ყრუ სონეტი”, ”გასეირნება ტაშისკარში”
|
12 სთ.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
|
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შედარება,სათქმელის გამოხატვა ლექსის ფორმით, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
| |
6.
|
გრამატიკა
|
დაფა, ცარცი.
რვეული, კალამი
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
7.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
8.
|
საკონტროლო წერა N 1
|
1 სთ.
| ||||||
9.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
10.
|
III თავი
მძაფრი ქარტეხილი და სამი არჩევანი
ლეო ქიაჩელი - ”ჰაკი აძბა”
|
7სთ.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
11.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
12.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
13.
|
ნიკო ლორთქიფანიძე - ”შლოცვა რადიოთი”
|
7სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული, კალამი.
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს,თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
14.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
15.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
16.
|
საკონტროლო წერა N2
|
1 სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
|
პრეზენტაცია
| |||
17.
|
მიხეილ ჯავახიშვილი - ”ჯაყოს ხიზნები”
|
18სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
18.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
19.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
20.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
21.
|
საკონტროლო წერა N3
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| ||||
22.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
23.
|
განმეორება
| |||||||
24.
|
IV თავი
გზა ხსნისა
კონსტანტინე გამსახურდია - ”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
25 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კთხვის სტრატეგია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
| |
25.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
26.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
27.
|
საკონტროლო წერა N4
|
1 სთ.
| ||||||
28.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
29.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
30.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
31.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
32.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
33.
|
საკონტროლო წერა N5
|
1 სთ.
| ||||||
34.
|
პოლიკარპე კაკაბაძე - ”ყვარყვარე თუთაბერი”
|
6 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
35.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
36.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
37.
|
გალაკტიონ ტაბიძე - ”მე და ღამე”, ”შერიგება”, ”მთაწმინდის მთვარე”, ”თოვლი”, ”სილაჟვარდე ანუ ვარდი სილაში”, ”მშობლიური ეფემერა”, ”ქებათაქება ნიკორწმინდას”
|
9სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ძიებითი კითხვის სტრსტეგია
|
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება, კითხვის სტრატეგიის გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
38.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
39.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
40.
|
გიორგი ლეონიძე - ”ნინოწმინდის ღამე”, ”ყივჩაღის პაემანი”
|
3სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, კითხვის სტრსტეგიების გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
41.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
42.
|
საკონტროლო წერა N 6
|
1 სთ.
| ||||||
43.
|
ანა კალანდაძე - ”მკვდართა მზე ვარ”
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, კითხვის სტრატეგიების გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
44.
|
გურამ რჩეულიშვილი - ”ალავერდობა”
|
5 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| ||
45.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
46.
|
საკონტროლო წერა N 7
|
1 სთ.
| ||||||
47.
|
ჯემალ ქარჩხაძე - ”იგი”
|
5 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ანალიზი და შეფასება,მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
48.
|
გურამ დოჩანაშვილი - ”კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა”
|
7 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს.
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
49.
|
განმეორება-შეჯამება
|
1 სთ
|
Комментарии
Отправить комментарий