9 კლასის გეგმა
მე-9 კლასი
სასწავლო კურსის ხანგრძლივობა: 170 აკადემიური საათი(34 სასწავლო კვირა,5 კვირეული საათ)
სახელმძღვანელო: ვახტანგ როდონაია ,,ქართული ენა და ლიტერატურა"
დიოკნისის საჯარო სკოლა. იამზე ძირკვაძე.
N
|
თემა
|
თემატური ერთეული
|
საათი
|
სასწავლო მიზანი/შედეგი
|
რესურსი
|
მეთოდები, სტრატეგიები
|
შეფასება
|
დრო
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
|
„საუკუნო საგზალი“
„კარგ ქართველთა ხსოვნისათვის“.
ფესვები
საკუთარი თავის ძიებაში
„ლექსი ერთი რამ არის ამ სოფლის საქმეში“
სიბრძნე სიცრუისა
ლიტერატურა და ისტორია
უკვდავი პერსონაჟი.
დამატებითი საკითხავი
|
1. შოთა რუსთაველი–„ანდერძი ავთანდილისა როსტევან მეის ჭინაშე,ოდეს გაიპარა“ (ნაწყვეტი „ვეფხისტყაოსნიდან“)
2. ვაჟა_ფშაველა – „ჩემი ვედრება“.
3. ილია ჭავჭავაძე – „სარჩობელაზზედ“.
1. იორგი შტბერაშვილი „საუკუნო საგზალი“
2. ივანე ზურაბიშვილი „გაბრიელ ეპისკოპოსი
3. რეზო თაბუკაშვილი „საქართველოს მეჭურჭლეთუხუცესი“.
1. ნიკო ლორთქიფანიძე „გული“
2. აკაკი წერეთელი „განთადი“
3. რეზო ინანიშვილი „ანდერძი“.
4. აფხაზი გოგოს დღიური
1. ოთარ ჭილაძე „ადამიანი გაზეთის სვეტში“.
2. რიჩარდ ბახი „თოლია სახელად ჯონათან ლივინგსტონი“.
1. გრიგოლ ორბელიანი „ცისკარმანი აღმოსავლეთი“
2. ვალერიან გაფრინდაშვილი „სანტიმენტალური ტრიოლეტი“.
3. გალაქტიონ ტაბიძე „ქებთა ქება ნიკორწმინდას“.
4. ტერენტი გრანელი „გაზაფხულის საღამო“.
5. გიორგი ლეონიძე „ღამე ივერიისა“.
6. მირზა გელოვანი „ნუ მწერ“.
7. ანა კალანდაძე „მოდიოდა ნინო მთებით“
1. აკაკი წერეთელი „კუდაბზიკეთი“
2. რეზო ჭეიშვილი „ნობელი“.
3. რეზო გაბრიაძე „შერეკილები“.
1. ნიკოლოზ ბარათაშვილი “ბედი ქართლისა“.
2. “ნინოს ცხოვრება“
1. პოლიკარპე კაკაბაძე „ყვარყვარე თუთაბერი“.
2. ჭაბუა ამირეჯიბი „მოსე ზამთარაძის ნაამბობი“.
უცხოური და ქართული პოეზიის ანთოლოგია.
|
8
4
7
7
5
5
3
3
4
5
4
4
2
2
2
2
2
2
2
4
4
4
7
8
8
8
|
შეუძლია სიტყვის მნიშვნელობის ამოცნობა კონტექსტის მიხედვით ე.ს.გ. 1,4,5,6.
შეუძლია ტექსტის პერეფრაზირება. IX. 1,6.
გაერკვეს ნაწარმოებში არსებული კონფლიქტების არსში,
შეუძლია მოთხრობის სიუჟეტიდან მიზიზ–შედეგობრივი კავშირების დადგენა.IX. 7,8.
მოცემული მონაკვეთის გააზრება. მსჯელობის უნარის გამომუშავება. შეუძლია ინფორმაციის მოძიება. IX. 11,12.
დაყოს ტექსტი აზრობრივ მონაკვეთებად, შეუძლია განსაზღვროს ნაწარმოების ძირითადი სათქმელი. IX. 7,8.
მოცემული ტექსტი რა ჟანრს მიეკუთვნება. შეუძლია დეტალების მოხმობა აზრის დასასაბუთებლად. IX. 7,8.
დაყოს მინიატურა ეპიზოდებად, შეუძლია გამოყოს (განსაზღვროს) მინიატურის მთავარი სათქმელი. IX. 6,7
მოცემული მონაკვეთის გააზრება. შეუძლია ტექსტში მხატვრული ხერხის (მეტაფორა) მოძებნა. IX. 6,7
დაყოს ტექსტი ნაწილებად, გამოყოს შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასასრული. შეუძლია მოცემული მონაკვეთის გააზრება. IX. 7,8.
საკუთარი თავის გაიგივება პერსონაჟთან. შეუძლია ავტობიოგრაფიული ტექსტის III პირში გადმოცემა. IX. 1,6,7
მოცემული ნაწარმოებიდან შინაარსის ამოცნობა. შეუძლია პოემის ტექსტი დაყოს ტაეპებად. IX. 11,12.
ალეგორიულად გადმოცემული სათქმელის ამოცნობა. შეულია მთავარი სათქმელის გააზრება. IX. 6,7
მოცემული ტექსტის ანალიზი. შეუძლია გააზრება, აყალიბებს საკუთარ აზრს. IX. 7,8.
გარითმვი სქემის ამოცნობა. მსჯელობს არგუმენტირებულად, აყალიბებს საკუთარ აზრს. IX. 6,7
მოცემული მონაკვეთის გააზრება. შეძლია სალექსო ფორმის (ოქტავა) შესახებ საუბარი. IX. 8.
მოცემული მონაკვეთის გააზრება. შეუძლია ტექსტის წაკითხვა და გაანალიზება. IX. 8.
პოეტური ნაწარმოების კითხვის დროს წარმოსახვის მოშველიება. შეუძლია ტექსტში მხატვრული ხერხების მოძიება. IX. 6,7
მოცემული მონაკვეთის გააზრება. გამოიყენოს კითხვის სტრატეგია, შეუძლია განსაზღვროს ზუსტი და არაზუსტი რითმა. IX. 7,8.
მოცემული მონაკვეთის გააზრება. სალექსო საზომის შესწავლა, შეუძლია სალექსო საზომის ამოცნობა. IX. 6,7
იუმორისტული ინტონაციის ამოცნობა. ტექსტის გაცნობა; ლექსიკაზე დაკვირვება. შეუძლია გაარკვიოს განსხვავება სატირასა და იუმორს შორის. IX. 6,7
იუმორისტული ინტონაციის ამოცნობა, შეუძლია ამოიცნოს ავტორის აზრი, რისი თქმა სურს ავტორს ამ ნაწარმოებით. IX. 1,6.
იუმორისტული ინტონაციის ამოცნობა, შეუძლია ამოიცნოს ავტორის აზრი, რისი თქმა სურს მწერალს ამ ნაწარმოებით. IX. 1,6,7.
ტექსტის დაკავშირება ისტორიულ კონტექსტთან, შეუძლია პოემაში მოიძიოს მხატვრული ანალიზის ელემენტები (ლირიკული გადახვევები) IX. 11,12
შეუძლია გამოიყენოს ტექსტის პერეფრაზირება ანუ ავტორისეული ტექსტის თავისი სიტყვებით გადმოცემა. შეუძლია ტექსტიდან ამოკრიბოს ისტორიული ფაქტები. IX. 11,12
შეუძლია ყვარყვარეს დახასიათება, შეუძლია აღწეროს ყვარყვარეს გარეგნობა და ჩაცმულობა. პერსონაჟზე დაკვირვება და დასკვნის გაკეთება. IX. 6,7
პერსონაჟის შედარება–შეპირისპირება. შეუძლია პერსონაჟის ხასიათის წარმოჩენა პირდაპირი და არაპირდაპირი ხერხით. IX. 11,12
შეუძლია ლექსები გარკვეული პრინციპით შეარჩიოს და დაალაგოს.
|
რვეულები, სახელმძღვანელო, კალამი
რვეულები, სახელმძღვანელო, კალამი
სახელმძღვანელო, რვეული
სახელმძღვანელო, რვეული
სახელმძღ. წიგნი, კალამი
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
სახელმძღვანელო, რვეული.
სახელმძღვანელო, რვეული.
სახელმძღვანელო, რვეული.
სახელმძღვანელო, რვეული.
სახელმძღვანელო, რვეული.
სახელმძღვანელო.
სახელმძღვანელო.
სახელმძღვანელო, რვეული.
სახელმძღვანელო, რვეული,
კალამი.
სახელმძღვანელო.
სახელმძღვანელო.
სახელმძღვანელო, რვეული.
სახელმძღვანელო.
სახელმძღვანელო, რვეული.
რვეული, სახელმძღვანელო.
რვეული, სახელმძღვანელო.
წიგნი, რვეული.
წიგნი, რვეული.
სახელმძღვანელო, რვეული.
წიგნი, რვეული.
სახელმძღვანელო, რვეული.
|
პაუზებით კითხვა (1)
პაუზებით კითხვა (1)
პაუზებით კითხვა (2)
ვიცი/მინდა ვიცოდე/ ვისწავლე.
პაუზებით კითხვა
ვიცი/მინდა ვიცოდე/ ვისწავლე.
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
ვიცი/მინდა ვიცოდე/ ვისწავლე.
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
დისკუსია
დისკუსია
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
პაუზებით კითხვა
დისკუსია
დისკუსია
დისკუსია
|
საშინაო დავალების შემოწმება, ჩართულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება.
საშინაო დავალების შემოწმება.
საშინაო დავალების შემოწმება.
ორგანიზებულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება.
ორგანიზებულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება.
წერითი დავალება.
საშინაო დავალების შემოწმება.
ჩართულობა
საშინაო დავალების შემოწმება.
ორგანიზებულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება.
საშინაო დავალების შემოწმება.
ჩართულობა
ჩართულობა, ორგანიზებულობა.
ჩართულობა, ორგანიზებულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება.
საშინაო დავალების შემოწმება.
საშინაო დავალების შემოწმება.
საშინაო დავალების შემოწმება.
საშინაო დავალების შემოწმება.
საშინაო დავალების შემოწმება.
ორგანიზებულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება.
ჩართულობა, ორგანიზებულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება, ორგანიზებულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება, ორგანიზებულობა.
წერითი სამუშაოები, ორგანიზებულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება, ჩართულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება, ჩართულობა.
წერითი სამუშაოები, ორგანიზებულობა.
საშინაო დავალების შემოწმება.
|
Комментарии
Отправить комментарий