კოლეგებთან შეხვედრა
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების
ფურცელი
შეხვედრის თარიღი:
2017-02-24: 2017-03-22:
2017-04-01
შეხვედრის დრო: 13:00;
14:00; 14:00
შეხვედრის მიზანი:
როგორ ავიცილოთ თავიდან გრამატიკული შეცდომები?
შეხვედრის ორგანიზატორის
სახელი და გვარი: იამზე ძირკვაძე
მონაწილე მასწავლებლების
რაოდენობა: 10
|
#
|
მასწავლებლის
სახელი და გვარი
|
მასწავლებლის
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
|
1.
|
ციცინო ბოლქვაძე
|
cicinobolkvadze@gmail.coom
591717993
|
|
2.
|
ინგა კახაძე
|
577140558
|
|
3.
|
მერი ძირკვაძე
|
591981678
|
|
4.
|
ირმა გელაძე
|
598096497
|
|
5.
|
ლიანა ძირკვაძე
|
liadzirkvadze@gmail.com
577973702
|
|
6.
|
რევაზ ძირკვაძე
|
Revazdzirkvadze13@gmail.com
598090028
|
|
7.
|
ნათია გობაძე
|
natiagobadze@gmail.com
591717995
|
|
8.
|
ირინა შავაძე
|
irinashavadze@gmail.com
577959682
|
|
9.
|
ნათლა ხოზრევანიძე
|
791717973
|
|
10.
|
იამზე ძირკვაძე
|
577973701
|
კოლეგებთან
სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო
შეხვედრების გეგმა
კოლეგებთან შეხვედრების
ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: იამზე ძირკვაძე
|
#
|
შეხვედრის
თარიღი
|
შეხვედრის
მიზანი
|
შეხვედრის
ძირითადი საკითხები
|
|
1.
|
11. 12. 17
|
·
როგორ ავიცილოთ თავიდან
გრამატიკული შეცდომები?
·
შეხვედრაზე მიღებული
გამოცდილების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში
|
·
მორფოლოგიისა და სინტაქსის
ძირითადი საკითხების გახსენება;
·
მორფოლოგიურ-ორთოგრაფიული
და სინტაქსური შეცდომების აღმოჩენა და გასწორება
|
|
2.
|
22. 03. 18
|
·
როგორ ავიცილოთ თავიდან
გრამატიკული შეცდომები?
·
|
·
სტილისტიკის ძირითადი
საკითხების გახსენება;
·
სტილისტური შეცდომების
ტიპები;
·
სტილისტური შეცდომების
აღმოჩენა და გასწორება.
|
|
3.
|
02. 04. 18
|
·
როგორ ავიცილოთ თავიდან
გრამატიკული შეცდომები?
|
·
სასვენი ნიშნების(მძიმეების)
გამოყენება სხვადასხვა ტიპის წინადადებაში.
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი
|
შეხვედრის / შეხვედრების
თემა: როგორ ავიცილოთ თავიდან გრამატიკული
შეცდომები?
შეხვედრის / შეხვედრების
თარიღი: 2018-02-24: 2018-03-22: 2018-04-02
შეხვედრის ორგანიზატორის
(ქოუჩის) სახელი და გვარი: იამზე ძირკვაძე
|
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი: შეხვედრაზე მიღებული გამოცდილების გამოყენება
საგაკვეთილო პროცესში
|
შეხვედრის მონაწილე მასწავლებელის
უკუკავშირი.
|
მონაწილე მასწავლებლის
სახელი და გვარი: მერი ძირკვაძე
გთხოვთ შეაფასოთ
შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს
შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ამ შეხვედრებზე
გაზიარებული გამოცდილება და შეძენილი ცოდნა დამეხმარა საგაკვეთილო პროცესის იკეთ
დაგეგმვასა და წარმართვაში.
|
|
მონაწილე მასწავლებლის
სახელი და გვარი: ინგა კახაძე
გთხოვთ შეაფასოთ
შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს
შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრაზე მიღებული ინფორმაცია გამომადგა გაკვეთილისთვის
მზადებასა და ჩატარებაში. თანამშრომლებმა
ერთმანეთს გავუზიარეთ რესურსები, რომლებიც გამოგვადგება წერითი დავალების შესრულებაში.
|
|
მონაწილე მასწავლებლის
სახელი და გვარი: ციცინო ბოლქვაძე
გთხოვთ შეაფასოთ
შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს
შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
|
|
მონაწილე მასწავლებლის
სახელი და გვარი: ნათელა ხოზრევანიძე
გთხოვთ შეაფასოთ
შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს
შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრებზე ვისაუბრეთ, რომ მოსწავლეებიც ხშირად
უშვებენ შეცდომებს წერისას, მიუხედავად იმისა რომ ისინი დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეები
არიან, ყურადღება უნდა გამახვილდეს და დავეხმაროთ მათ ამ პრობლემის მინიმუმამდე დაყვანაში.
გავეცანი საჭირო ინფორმაციას და გამოვიყენე საგაკვეთილო პროცესში.
|
|
მონაწილე მასწავლებლის
სახელი და გვარი: ლიანა ძირკვაძე
გთხოვთ შეაფასოთ
შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს
შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრებზე
დაწვრილებით განვიხილეთ, თუ რა უნდა გავითვალისწინოთ, რათა ავიცილოთ თავიდან მორფოლოგიის, ორთოგრაფიის, სინტაქსის, სტილისა და პუნქტუაციური
შეცდომები. ცალ-ცალკე განვიხილეთ როგორც საკვანძო საკითხების თეორიული, ისე პრაქტიკული
მხარე, რაც დამეხმარა დავალებების უკეთ შედგენაში.
|
|
მონაწილე მასწავლებლის
სახელი და გვარი: ნათია გობაძე
გთხოვთ შეაფასოთ
შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს
შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის (ქოუჩის) რეფლექსია
|
მასწავლებლის
(ქოუჩის) სახელი და გვარი: იამზე ძირკვაძე
|
|
შეხვედრის / შეხვედრების
თარიღი: 24.03.2018 :22.03.2018 :01.04.2018:
|
|
შეხვედრის / შეხვედრების
თემა: როგორ ავიცილოთ თავიდან გრამატიკული
შეცდომები?
|
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი: შეხვედრაზე მიღებული გამოცდილების გამოყენება
საგაკვეთილო პროცესში
|
|
გთხოვთ მოკლედ
აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.
შეხვედრა შეეხებოდა ტიპურ გრამატიკულ შეცდომებს, რომლებსაც საკმაოდ
ხშირად ვუშვებთ არგუმენტირებული ესეს წერის
დროს. კერძოდ, დაწვრილებით განვიხილეთ, თუ რა უნდა გავითვალისწინოთ, რათა ავიცილოთ თავიდან მორფოლოგიის, ორთოგრაფიის, სინტაქსის, სტილისა და პუნქტუაციური
შეცდომები. ცალ-ცალკე განვიხილეთ როგორც საკვანძო საკითხების თეორიული, ისე პრაქტიკული
მხარე. კერძოდ, შევასრულეთ შესაბამისი სავარჯიშოები, რომლებსაც ერთვოდა კომენტარები გრამატიკული
წესების სახით.
ასევე ვისაუბრეთ, რომ მოსწავლეებიც ხშირად
უშვებენ შეცდომებს წერისას, მიუხედავად იმისა რომ ისინი დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეები
არიან, ყურადღება უნდა გამახვილდეს და დავეხმაროთ მათ ამ პრობლემის მინიმუმამდე დაყვანაში.
მორფოლოგიური, ორთოგრაფიული და სინტაქსური
შეცდომების აღმოსაჩენად გავიხსენეთ და მოკლედ მიმოვიხილეთ არა მარტო მათი რაობა,
არამედ მართლწერის ის ძირითადი წესები, რომელთა გათვალისწინებაც თავიდან ააცილებს
მოსწავლესა და მასწავლებელს განსაკუთრებით ხშირად დაშვებულ შეცდომებს. გავასწორეთ შეცდომები, დავაჯგუფეთ ცალ-ცალკე კატეგორიების მიხედვით, ვიმსჯელეთ, თუ რატომ გვხვდება
ამ ტიპის შეცდომები და რის ცოდნაა აუცილებელი მათი თავიდან ასაცილებლად.
იმავე მეთოდით გავიხსენეთ სტილის რაობა და სტილისტური
შეცდომების ტიპები. ცალკე შევეხეთ ფუნქციური სტილის საკითხებს: ოფიციალურ-საქმიანს,
პუბლიცისტურს, სამეცნიეროსა და ზეპირმეტყველებითს. განსაკუთრებული ადგილი დაეთმო
კონკრეტულად სტილური შეცდომების სახეებს: დიალექტიზმებს, ჟარგონს, ბარბარიზმებს,
ატროფიას, კალკს, პლეონაზმს, პარონომებს, კონტამინაციასა და სხვას. შევასრულეთ სავარჯიშოები,
შეცდომის ტიპებს მივანიჭეთ კატეგორია. განსამტკიცებლად დავალებები წავიღეთ სახლში
სამუშაოდაც.
სრულიად ცალკე განსახილველი იყო პუნქტუაციური
შეცდომების ტიპები. განსაკუთრებულ პრობლემას წერისას წარმოადგენს მძიმეების ხმარება.
განვიხილეთ ყველა ტიპის წინადადება, რომლებშიც მძიმეები იყო დასასმელი, კერძოდ, შერწყმული
წინადადებები, რთული თანწყობილი და ქვეწყობილი წინადადებები და განკერძოებული სიტყვები
და გამოთქმები.
შეხვედრებს შორის შუალედში მასწავლებლებმა
შევასრულეთ საშინაო დავალებები.
|
|
როგორ დაგეხმარათ
აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
შეხვედრის მსვლელობისას მასწავლებლებმა ერთმანეტს
გავუზიარეთ გამოცდილება , რამაც ცხადყო, რომ დაწყებით კლასებში არსებობს პრობლემები
გრამატიკული თვალსაზრისით და მსგავსი შეხვედრების ჩატარება აუცილებელია.
გავიაზრე, რომ შეხვედრების დაგეგმვისას, პირველ
რიგში, გავითვალისწინო მასწავლებლების ინტერესები და საჭიროებები, მოვამზადო შესაბამისი
რესურსები, შევიმუშავო მსვლელობის გეგმა, გავითვალისწინო მათთვის მისღები დრო, შევუთანხმდე
მსვლელობის ხანგრძლივობაზე, შევუქმნა ნდობაზე დამყარებული სამუშაო გარემო. საჭიროებებიდან
გამომდინარე, ჩემი გამოცდილება გავუზიარო კოლეგებს, რომ ჩვენი შეხვედრები იყოს მრავალფეროვანი,
საინტერესო და შედეგის მომცემი.
შეხვედრაზე ვიმსჯელეთ როგორ დავაჯგუფოთ შეცდომები, სავარჯიშოების შესრულებისას კი ტექსტებში ვიპოვეთ,
დავაჯგუფეთ, გავასწორეთ და ავხსენით შეცდომების
მიზეზები. დავალება შევასრულეთ ინდივიდუალურად და ჯგუფებში, რამაც მასწავლებლებს
გაგვახსენა თეორიული მასალა და შესაძლებლობა მოგვცა ცოდნა გამოვიყენოთ პრაქტიკაში.
|
|
როგორ გამოიყენებთ
ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
მომდევნო სასწავლო წლებშიც შევუთანხმდები
თანამშრომლებს, დავგეგმავ და ჩავატარებ მსგავს შეხვედრებს, გარდა ამისა, დავეხმარები თანამშრომლებს, რომ მათაც შეძლონ შეხვედრების დაგეგმვა, ორგანიზება და ჩატარება, რაც ხელს შეუწყობს მასწავლებლების თანამშრომლობას, კომპეტენციის ამაღლებას, პრობლემების აღმოჩენასა და აღმოფხვრას და მოსწავლეებზე ორიენტირებული გაკვეთილების ჩატარებას.
|
Комментарии
Отправить комментарий